McAsia – Kampanje

Dette var en del av en skoleeksamen (Tekstforfatting) der vi skulle lage boards for å reklamere for en ny McDonalds-kjede, McAsia. 

Boardsene vil være enkle i design. De vil spille på kontrastene og overgangen fra det originale McDonalds til det nye konseptet.

På den første skal det være omrisset av USA og en stor pil som peker mot omrisset av Asia.

From USA to Asia!

McDonalds har fått med seg Asia på laget og lansert McAsia. Ta turen innom den 20.08.2020 i Stortingsgata for å se selv.

På nummer 2 skal det være pommes frittes i McDonalds, emballasje og en stor pil som peker mot en pent dandert skål med ris.

From fries to rice!

McDonalds har fått med seg Asia på laget og lansert McAsia. Ta turen innom den 20.08.2020 i Stortingsgata for å se selv.

På nummer 3 skal det være bilde av chicken nuggets i McDonalds emballasje med en stor pil som peker mot en burger med crispy duck.

From chicken nuggets to crispy duck!

McDonalds har fått med seg Asia på laget og lansert McAsia. Ta turen innom den 20.08.2020 i Stortingsgata for å se selv.

Jeg valgte i tillegg å lage en logo til konseptet.